Burceee Sık emdiği için doluluk hissetmemeniz normal. Ancak emzirmek için dolmasını beklemenize gerek yok. Emdikçe sütünüz gelecektir :) Doyup doymadığını anlamanızın ise iki yolu var. Birincisi kilo alımı, ikincisi günlük çişli bez sayısı
Serra_Annesi Bebekler sadece aç olduğu için emmezler. Yabancı bir dünyaya doğdu sizin göğüsünüzde yanınızda kokunuzla kendini güvende hissediyor. Günlük çişli bez sayısı 4 5 se doyuyordur. Doktorunuza danışmadan mama vermeyin gelişimine göre doktorunuz mama önerir. Bol su için kuru kayısı kuru incir komposto kaynatıp için. En önemlisi sütünüz olduğun inanın bebeğinizi sık sık emzirin 2 saati geçirmeyin. Bebeğiniz emdiği sürece sütünüz olur 😊