Bugdu Kızlar oğlum 2 yasında kendi uyuyor gece 2 kere biberona kalkıyo iciyo yine dalıyor gündüz mama yok naaıl bıraktırabilirim gündüz biberon kullanmıyo sadece öğle uykusunda 1 biberon
Zeyzeymom Bugdu merhabalar bıraktırabildiniz mi deneyimlerinizi paylaşır mısınız bende aynı durumdayım