16 aylık oğlum var günde 1 kez kaka yapardı ama 4 gündür bu sayı fazlalaştı basen 2 bazen 3 hatta 4 olabiliyor .. ilk günlerde ishal sandım hastaneye gittik bi sorun çıkmadı çok şükür ama normalin dışında şu an acaba büyüdükçe kaka yapma sayısı mı artıyo ?