Smileyy Bebeğiniz dünyaya alışıyor ve henüz cok kücük olduğu için size ve kokunuza ihtiyacı var ❤️ 3 ay kadar yapışık ikiz gibi gezmiştik oğlumla,birde kolik bebekti maalesef. Günde 5-6 çişli bez doyduğunu gösterir zaten merak etmeyin ☺️ Biraz fazla yorucu günler ama geçiyor biraz sabredin 🌼