OzlemAlisa Bebegim 27 gunluk, 36+4 de dogduk. Doğduğu günden beri uyurken sesli uyuyor, emerken sesli emiyor. Inleme gibi. Ilk bebeğim ve bilmiyorum normal mi. Doktoruna sordum muayne etti sıkıntı yok dedi ama yine sormak istedim. Birde sürekli dili disarda sanki agzinda kotu bi tat var gbi rahatsiz oluyor gibi. Varmi bilen acaba teşekkür ederim şimdiden
OzlemAlisa Mdnyce 0 burnu açık görünüyor aslinda yani bide mesela 10 dk uyuyor ya 5 dksi inliyor sonra geciyor. Terleme icinde evet sıcak memleketteyim mecbur silip yıkıyorum 🤗