sahinylz 14 aylik bebeğim Sevdiği bir oyuncağı olunca elinden bırakmıyor sabahtan akşama kadar nerdeyse yürürken, emeklerken, yemek yerken hep bir elinde tutuyor takıntılı bir hareket mi normal mi bilmiyorum
ikizoglan_anasi sahinylz benimde oğlum öyle çevreden hep benzer örnekler geliyor. Takıntılı bir durum olduğunu düşünmüyorum.
Deletedmom_37 sahinylz aynı oyuncagimi tutuyor yoksa onu bırakıp bu sefer başka bi oyuncagimi uzun süre tutuyor
Deletedmom_37 sahinylz sevdiği içindir belkide cnm sen şimdi nesne takıntısı olarak düşünüyorsun herhalde internete bakınca belirtiler arasında elinden nesne bırakmama nesne takıntısı felan diyor sadece ama anlatmıyor nasıl bi takıntı olduğunu internette bi anne var nesne takintisindan bahsediyor çocuğu uyurken bile ışıklı bi oyuncağı bırakmıyor o sesle uyutmaya çalışırdım diyor mesela seninki eminim unutturunca dışarı çıkınca yada daha başka sevdiği biseyi felan görünce bırakıyordur internette direk madde madde yazıyor ama açılımını anlatmıyor mesela dönen şeylere ilgi diye genel bisey diyolar cocuk 1 kere teker döndürse bende dahil evham yapıyoruz
sahinylz Deletedmom_37 yok bazen bırakıyor eğer görmezse aramiyorda bazen farı farklı oyuncaklara ilgisi oluyor
Deletedmom_37 sahinylz ya evet bu sıra yapıyor genelde kalem felan tutuyor.disardada kucuk sopa parçası felan bulup tutuyor