Kızlar nolur moral verin. Bebeğim 4 ay 22 günlük. Ağustos başında ateşlendi, idrar yolu enfeksiyonu oldu, o ara meme reddi başladı. O zamandan beri doğru dürüst emdiği yok çoğunlukla sağıp veriyorum, mama takviyesi de yapıyorum ama hiç kilo alamıyor. Geçen yine bir gün ateşlendi geçti. Çok iştahsız. 2 saatte anca 30 cc içiyor zar zor. Diş sebebiyle mi😭
Bu arada 3140 gr doğdu, şu an 6500 gr.