F-Duru26 Bebeğim 3. Ayına girdi be yaklaşık 1 haftadır kakasını yapmıyor gaz sorunu falan yok gaz çıkarıyor ama tuvaletini yapmıyor. Sadece anne sütü ile besleniyor ve bende yediklerime çok dikkat eden biriyim sizin başınıza geldi mi yarın soracağım doktora ama sizlerin deneyimini de sormak istedim
Umayy16 F-Duru26 sadece anne sutu aliyorsa 15 gune kadar yapmamasi normal Cogu anne kabizlik yanilgisina dusuyor ama degildir. Eger huzursuzlugu yoksa bisey olmaz benim bebegim o donemlerde 1 hafta yapmadigi oluyodu
Pinkribbon F-Duru26 bu aylarda başlıyor bazi bebeklerde az kaka yapmalar anne sütü alan bebekte normal deniyor
zeyneptontisi F-Duru26 bizim de öyle, 5 günde bi yapmaya başladı ilk, şimdi bu sefer 7 gün oldu, bugün yaptı, yaptığında toplu yapıyor bi iki kerede, yetişemiyorum öyle diyeyim, ama yapmadığı zamanlarda da kabız gibi bi hali yok, bağırsaklar anca doluyor heralde😁
Umayy16 F-Duru26 o zaman sikinti yok. Geldigi zaman yapar. Dedigim gibi 15 gune kadar normal kabul ediliyor
Mavikelebek54 F-Duru26 benim bebeğim de 3 ay 21 günlük aynıyız canım haftada bir yapıyor doktorlar normal diyor ama ben canımı sıkıyorum sık yapmayınca 🙄