Burda olsun çevremde olsun deli gibi süt arttırmak için yol aradım her denileni yaptım . Hoşaflar yeşillikler bol su hurma tahin damla humana çay solgar b12 aklınıza ne gelirse hatta motillium ilacı bile kullandım bi kaç gün sütüm artsın diye. Evet ilaçla sütüm arttı gece göğsüm doluyordu. Benim sol göğsüm dolardı sağ yine yumuşak kalırdı. İlaçla bile öyle olurdu. Mama vermek istemiyordum. Çünkü mama versem biliyordum göğsümün boşalıp dolma üretme süresi uzatacaktı ve bi kere versem zamanla mama vermem artacaktı. İlaçla süt arttırmı sağlıklı olmadığından geri bıraktım ilacı. Ve her emzirme sonrası emzirdigim göğsümü sagmakla başladım işe yılmadan herr emzirdigimde sağdım. Yani beynime aslında daha cok süte ihtiyacım var mesajı gitmiş oldu. 3 günde sağ göğsüm bile artık dolmaya başladı ve geceleri iki göğsüm de doluyordu. Biraz sabır gerektiriyor bu yol. Bi kaç gün sağmasam yine azalıyor. Çünkü vücud sadece kullanılan kadar üretiyor. Süt arttırma yolu arayanlar bi denesin derim