İki gündür komşu kizini ikizlerimle oynasin diye çagirdim daha (öncede Gelirdi) 2,5 yaşinda ikizlerim var onularla oynasin diye bugün fark etdim kizlarimin küçük lol bebeklerini çalmış kizlarim bu bebekleri seviyor ve sayisinida bilmiyorum fakat en sevdiği lol ortadan kayboldu evin her yerini aradim hiç bulamadim sonra saat 12 gibi geldi bu kiz oynadilar etdiler saat 3 de kizlarimi uyutdum sonra dedimki sende istersen evine git uyandiklarinda ararim dedim tamam dedi kapidan çikarirden eli cebinde hiç öyle şüphe düştü içime dedimki hayır kendi kendine kuruntu yapma dedim ne götürecekya dedim sonra oyuncaklari toplarken lol bebeklerin azaldigi fark etdim evin her yenine aradim ama yoklar neyse aradim tekrar burada kizlarda uyandi abla abla diye soruyordular geldi kot şort giymiş ama cepleri boştu yine oynadilar etdiler hadi parka dedim kapidan çikarken cebine bir şey koyduğunu görebilir duruyor cebinde ne var dedim oyuncaklarin içinde miniş bir kozalak var o çikti cebinden ben bunu sokaktan buldum dedi bende de var aynisi dedim kizim dedim sen krizlerin bebeklerini de evine götürmüşsün hadi onlari geri getir dedim itiraz etdi tabi ben biliyorum götürdün dedim şimdi getirirsen aamizda kalacak dedim gitti küçük poşetde yarim poşet bebeklerin kiyafetleri ayakkabilari gözlükleri biberonlari onlarin kaybolduğunu fark etmedim bile şok geçirdim nasl bunlari toplam 3 kere de yapti bebekleri getirmedi ne yapacagimi bilmiyorum öyle üzüldümki komşu ya