bebegimveben2901 bir kaç kere mecbur kalıp almıştım herhangi bir sorun yaşamadım ama yinede insanın içine şüphe düşüyor çok taraftar değilim şahsen. Dışarda muhafaza edemem diye düşünüyorsanız meyveleri pişirip hemen kavanozlayin ben o şekilde yanıma alıyorum mesela hiç bişey olmuyor