Merhabalar bebeğim 1 yaşını yeni doldurdu doktorumuz mamayı bırakalım dedi doğal süt alıp kaynatıp günde 1 su bardağı kadar onu vereceğimi söyledi gündüzleri biz ne yiyorsak onlardan gece yatarken de süt eğer gece kalkarsada süt vereceğim cici bebe önermedi benim kafama takılan diş dönemi vs. Oluyor olacak o dönemlerde de normal bizim yediklerimizden yemek istemezse ne yapacağım sadece akşam vereceğim süt ile doymaz gün içinde yemezse ne yapacağım gün içinde çok süt verirsem de kabız olur siz ne yaptınız? Olur mu bu şekilde?