Elifduru11 1 yasindan itibaren bebekler rüyalarında genelde terk edildiklerini gormeye basliyorlarmis yada artik kendilerinin anneden ayri tek bi varlik olduklarini kavradiklari icin ruyalarinda tek basina yalniz kaldiklarini goruyorlarmis. Korkup uyanmasi cok cok normal bir durummus