Serenkrglmz Kızlar bebeğim 3 aylık bulunduğum ilçedeki devlet hastanesinden hiç memnun değilim özellerde çok pahalı özel sağlık sigortası araştırıyorum yaptıran arkadaşlardan yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim ☺️
10sare Serenkrglmz Evet var ben yaptırdım çok memnunum @Eylul-sena-33 irtibata geç canım kendisi sigortacı arkadaşım sana bilgi versin
2205 Serenkrglmz evet benim özel sigortam var. Oda baya yüksek maliyetli oluyor. Hastanelerde muayene ücreti çok az çıkıyor fakat zaten yıllık baya ödüyorsun. Ben bu sene oğlumla bana 25000 ödedim
Eylul-sena-33 2205 merhaba 25 bin mi 2500 mü ? 25000 ise çok yüksek bir rakam neden yüksek çıkmış acaba size ?
2205 Eylul-sena-33 evet 25000 TL. benim tamamlayıcı sağlık sigortası değil çünkü genel özel sağlık sigortası. Yani herşeyi kapsıyor muayene sayısı yok
Asyaveannesi04 Serenkrglmz Anadolu sigorta benimki de çok memnunum hem kızıma hem bana 4000bin ödedik bu sene herşeyi karşılıyor geçen gün hastaneye gittim baş ağrısından iğne muayene ücreti serum sigortam olmasa 1500 TL alacaklardı 15 TL katkı payı verdik sadece
Eylul-sena-33 2205 anladım canım ben tss sandım o sebebten yüksek geldi ama özel sağlıksa normal fiyat aralığı 🌸
OncedenGurme Serenkrglmz ilk sene genel sağlık sigortamız vardı. Bu sene tamamlayıcı var. İmkanınız varsa genel sağlık sigortası en güzeli. Ama küçük yerde yaşıyorsanız tamamlayıcı da işinizi görür. Sigorta şirketlerinden paket ve fiyat bilgisi alıp size uygun olanı seçebilirsiniz
iyikiikiprensesimvar Serenkrglmz ben 2 kızım (12 yaş+1 yaş) ve kendim için AXA sigorta tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdım 6800 TL. Bebeğe anne ile zorunlu yapıyorlar.buyuk kızın ve benim prim az çıktı ama bebek olunca fazla çıkıyor. İyiki yaptırdım. Devlet hastaneleri çok zor ve ilgisiz geliyor bana.
Sibelkerim Tamamlayıcı sigorta yaptırdık 2. Yılımızın bebeğimle 10 muayene ve doğum dahil yaptırdık bu yılki ücreti aylık 540 TL ..
Eylul-sena-33 Kendim bizzat yıllardır bu işin içerisindeyim özel sağlık sigortası ve tamamlayıcı sigorta hakkında bilgi almak isteyenler olursa yardımcı olurum 🌸