Merveayazz evet normal üniversitede formasyon dersi alırken 3-4 yaş gibi çocukların hayallerine bağlı olarak hayali arkadaşının olabileceğini söylemiş anlatmıştı hocamız. Bu durum geçici bir durum bir sene de sürebilir birkaç haftada . Bu durumda o bahsetmedikçe sizin o arkadaştan bahsetmemeniz doğru olan . Bahsettiğinde de çok oralı olmamalısınız , küçük diyaloglar halinde çocugunuzun dediklrri ölçüsünde konuşun ama arkadaşın yokki o gerçek değil falan demeyin . Eltimin oğlunda da olmuştu baya telaşlanmışlardı ama korkacak bir durum yok . Hatta bizimki arkadaşına isim bile koymuştu Ali Emir miydi neydi 🤣