Kelebegim_1 Kro 2 ay 10 günlük düzeltilmiş 0 günlükleri kızım var 20 gün önce çıktık hastaneden 3 saatte bir önce emziriyorum sonrada 50/60 cc süt veriyorum biberonla içer içmezde erken doğduğu için çenesi hemen yoruluyor. Sizinkiler nasıl? Sizce yeterli mi bu miktar? Doktoruma daha gidemedik bayram diye memlekte geldik. Günlük ortalama 30 gramda kilo alıyor şuan 2300 gramdayız. Bazen aç kaldığını düşünüyorum. Aç kalsa ağlar değül mi sürekli uyuyoar bebeğim