sacmalamayten1 Kundak yapmayı bırakmak istiyorum sanki onun hareket alanini kısıtlıyomuşum gibi hissediyorum ama gece uykumuz çok güzel kundağı biraktıktan sonra değişir mi düzeni :( 3 ay 27 günlük.
Slakra sacmalamayten1 hayır canım kundağı bıraktıktan sonra daha güzel oluyor ben hala gündüzleri yapıyorum gece yatırıekn de yapıp dalınca acıyorum
GizemYe sacmalamayten1 kundağı bırakmak için biraz geç bir zaman değil mi? Yenidoğan dönemi deniliyor yani ilk dönemler daha faydalı, şimdi elleri ve kollarıyla kendisini uyandırabilir kundağa alıştığı için
Baakpnr- sacmalamayten1 hiç korkma en fazla 2 gün zorlanırsın sonra hemen alışacak 🥰 4. Aya kadar ben de kundak yaptım ve bir gün tamamen bıraktım uyandıra uyandıra uyudu 🥰 hemen alışıyorlar
Atahaninannesipnr sacmalamayten1 benimde 3 ay 20 günlük kundaksiz uyumuo hiç bu akşam yapmicam dedim uyutamadim kundak yaptım kendiliğinden uyudu :) bu gidişe birakamicam heralde
sacmalamayten1 GizemYe hayır 4. Aydan sonra donmeye basladiklari icin tehlikeli oldugundan 4. Aya kadar kullanilabilir diyo doktorlar
Baakpnr- sacmalamayten1 evet kuzum, ilk tek kol sonra diğer kol vs diyorlar ama valla hıc uğraşmak istemedim direkt bıraktım 🥰
sacmalamayten1 Atahaninannesipnr benimkinde uyanmiyodu hic bu gece 3 kere falan uyandı ama uyudu şükür sadece gündüz yapıcam şimdilik bakalım
Burcusimaaaayy sacmalamayten1 ben 5 aya kadar kullandım. Bir gün tak etti hemen bıraktım. Alisiyorlar hemen.