DenizKizi Kizim kış icinde enfeksiyon geçirmişti kusması falan vardi antibiyotiği verdiğimde kusuyodu ben hastalığından dolayı olduğunu dusunuyodum. 5 gündür ikimizde hastaydık dün doktora gittik ikimizde de boğaz enfeksiyonu cikti birbirimize bulastirmisiz. Bana da kizima da antibiyotik yazdı doktor. Ama kizim kusmuyordu bu sefer. Dün antibiyotiği verdiğimde kusacak gibi oldu dedim istemediğinden zorla tuttuğunda olmuştur. Bugun sabah kahvaltıdan sonra verdim yediklerini hep cikardi. Antibiyotiğe karşı alerji tepki gibi bi durumu olabilir mi. Yada antibiyotik alerjisi diye bisey var mıdır acaba
Deletedmom_9857 DenizKizi bizim de öleydi kuzum augmentin kullanıyorduk içer içmez kusuyordu haliyle fayda etmedi doktoruna gittik değiştirdi cefaks kullanıyoruz şimdi sorun bi doktoruna
Deletedmom113 DenizKizi bazi bebekler antibiyotik yutmuyor bu benim kızım bile igne vuruyoruz gerektigi zaman daha cabuk etkisini gösteriyor o sekilde çünkü
DenizKizi Deletedmom_9857 iki kere antibiyotik kullandık ikiside farkli ilaçti bizimki. Her ikiside boyle yapinca dedim heralde antibiyotiğe tepki veriyo kuzum aslında çok hasta degil sadece burnu akiyo doktorda hemen antibiyotiği nasil yaziyo anlamadım valla
Deletedmom113 DenizKizi evet cnm aynen ondan dolayi 😊ben kuccukken biberonun ucuna koyardim uyuyorken verirdim e simdi 10 aylik hemen anlayip kalkip kusuyor