Kızlar 10 gündür bebeğim çok huysuz fışkırarak kusuyor ve çok iştahsız kilo alımı da az. Bu belirtiler doktorumuzu da süt alerjisine yönlendirdi. Nutrocare mama başladık bir hafta kullanın belirtiler azalırsa alerji teşhisi koyacağız dedi. İki gündür kullanıyorum ve iki gündür kaka yapamadı oğlum. Az önce gliserin fitil kullandım 10 dk sonra simsiyah bir kala yaptı. Rengi beni çok korkuttu. Alerji mamaları yapıyor mu böyle bi etki? Acil bi durum var mı sizce? Gece gece doktoru arayamıyorum nette bi şey bulamıyorum. Bilen aydınlatabilir mi acaba?