EsEle Merhaba, kendim çok gazlanıyorum haliyle bebeğim de sürekli huzursuz 20 günlük, dikkwt ediyorum ama ne yesem içsem sanki gaz yapıyor kimyon çyaı rezene içiyorum daha önerisi olan varsa alabilir miyim
Birkucukumutcuk EsEle canim sendeki gaz için en iyi çözüm kimyon çayı. 1 çay jasigi kimyonu bardağa koy üstüne sıcak su ekle bir 5 dk bekle ve iç. Anında çözüm. Bebise de iyi gelir seni edince. Her yemek sonrası mutlaka iç. Bebisin gazına da damla kullan. Hangisinin iyi geleceğini deneme yanılma ile bulursun. Nurse harveys ilk cocugumda cok iyi gelmişti. Ikinci de pek işe yaramadı. Unutma ki gaz damlaları da bir müddet sonra gaz yapıyor. Biraz sabır canim biraz sabır. Kimyonu ihmal etme sen. Hemen etkisini görürsün.
Cemile066 Bebek icin zinco kullanabilirsiniz eczanede direk onu oneriyorlar gaz problemini cozuyoe ben iki bebegimdede kullandim hergun gaz problemyasamadik cok sukur 🙏