Krckevser benm kızda kasiniyo çok fena ama vücutta bişey cikmiyo saçını kasiyo bişey yok sadece kasimaktan yara olmuş artık Dalin kullaniyorum dün bı arkadaş içeriği değişmiş falan dedi şüphelendim ama oğlum da kaşınma yok. Anlamadım valla ya kasıdkca içim parcalaniyo