Krckevser Anneler bana acil yardım edin nolur 6 aylık kızım da bir kaşıntı oldu bir aydır bütün hastanelere gittik çözüm bulamıyorlar uyuyamiyor çok huzursuz ne yapacağım
Bilge_Alparslan Krckevser canım bizde de olmuştu fakat ben cildiye en sonunda görüp egzama demişti ilac kullandım şimdi cok şükür iyi
Ae42 Krckevser Aloe veran var mı evde kesip sürebilirsin bize iyi geldi doktorum önermişti rahat uyur en azından? Çay ağacı yağı,soğuk kompres de iyi gelmişti, birde doktorun kaşıntı rahatlatıcı olarak verdiği Evigen krem?
Ae42 Krckevser El ayak hastalığı döküntüsü olabilir mi? Minik minik kabarcıklı mı ? Ellere parmak aralarına da bakın bi?
Bilge_Alparslan Krckevser bence bi doktora danış kuzum benim bebegime iyi geldi ama bilmiyorum her bebek farklıdır
Ae42 Krckevser Ayakkabı falan mı yapıyor ya da alerji mi oldu yaptığınız farklı birşey varsa bi gözlemleyin çok zor bi durum
alisin_annesii Ae42 cnm benim bebegimdede cıktı babaevine gitmiştim ordan uyuzluk kapmis basta kafasinda bir kac tane cikti sacini cekiyodu hep sonra ellerinde parmak aralarinda su kabarciklari cikti ama biyle sivilce gibi sonra hafif kabuk atmaya basladi ben 3 gun wilkinson sürdüm insallah sizinki uyiz degildir ama siz yinede bi wilkinson surun her ihtimale karsi
Woman35 Krckevser kafasında da varsa uyuz olabilir doktorlar nasıl teşhis koyamıyorlar hayret bu kadar uyuz salgını varken. Kafasında ki yeşil renkte mi ?
Bilge_Alparslan Krckevser bu nasıl doktor ben cildiyeden randevu alıp hemen ilac verdi iyi ilgilendi bu doktor basından atmaya calısmıs bence
Krckevser Bilge_Alparslan ya beş tane hastaneye gittik 3 şehir dolastik profesör gördü tanı koyamiyorum dedi Elazığ Malatya gezdik hep
Ae42 Krckevser foto koyabiliyorsanız foto koyun belki daha önce yaşayan olmuştur? Ben hala coxsackie den şüpheleniyorum ama iştahsızlık da yapıyor çünkü kulağa falan da vurup ağrı yapıyor olabilir mi sizce belirtilerini bi okuyun?