Dmla01 Gece beslenmesi var mi vsrsa bir tik zor oluyor.Ben kizimi 7 aylikken ayirdim ama.oncesinde gunduzleri odasinda uyudu hep bir de telsiz aldim duymam diye.Gece cok sik uyaniyordu ki hala oyle beni zorlayan tek o oldu birde annelik vicdani.Bence erken degil tam zamani😊