Merhabalar, korkulacak hiçbir durum yok. Benim gittiğim hastanede kendi doktorum bakıyordu. Yine aynı şekilde ultrasonda bakıyorlar. Bebeği daha net bir şekilde görüyorsunuz. Size vücudunun her biri oluşumunu ince ayrıntısına kadar gösteriyorlar. Bebek de her hangi bir engeli varsa daha net görünüyor detaylı ultrasonda gitmenizde fayda var. Korkulacak herhangi bi durum yoktur.