frambuaz hero babynin ayına uygun kaşık mamaları var biberonla da verebiliyosun daha uygun. Ama yinede doktoruna sormadan verme istersen. Birde getir uygulamasından alıyorum mamaları ben 30 40 bazen 50 tl indirimli geliyor. Trendyoldan da 3lü 4lü toplu alıyorum 170se tanesi 140a 130a falan geliyor. Maalesef şuan herşey pahalı.