ikiprensesannesiii 10 aylık ve 2.5 yaşındaki kızlarım uyuz oldu kwellada losyon kullanıyoruz bir türlü geçmedi bu durumu yaşan var mı lütfen öneriniz var mı
lceLady ikiprensesannesiii yasadık evet ama cocuklar üzerinde etkisi ne derece dogru bilemiyorum. Elma sirkesi kullandık banyoda kovaya doldurup içine katın yıkanın ve sürekli nevresim carsaf üst baş her gün degısın sıcak suda yıkayın
bebekzeynep ikiprensesannesiii Kayseri’den Sahabiye eczanesi ile iletişime geçin çok güzel bir ilaç hazırlıyor biz onunla kurtulduk şükür bizde 1 yıl çektik. Mutlaka kullanın bu dediğim katranlı karışımı. Benim kızıma bulaştığındda 4 aylıktı cok kötü günlerdi şifa versin Allah sizede
Geceist ikiprensesannesiii canım beyaz sirke kullan herşeyi 60 derece de sirkeyle yıka evi sirkeyle sil süpür yatağını heryeri sirkeyle sil beyaz sirke çok etkili bu konuda ütüle herşeyinizi yetişemiyorsan eğer eşyaların hepsini bi torbaya doldur bağla ağzını 1 hafta kalsın içinde ölüyorlar biraz dirençli bi hastalık ilaca karşı direnç kazanmış allah yardımcınız olsun
Bisracinarkartal ikiprensesannesiii şuan bende var allahm çok kotu rabim kimseye yaşatmasin Özelikle gece gelen o kaşıntı öff Kafatasim komple yara Bacaklarım kollarım kuxuk küçük kırmızı lekele çok sinir ve pskoloji bozucu 😌😌
ikiprensesannesiii lceLady hergün çarşafla değişiyor 2 de iki defa duş aldırmıyorum ama illet bitmek bilmiyor :( bebeğim ayağını ayağıyla kaşıyor 😭şu an baloncuk gibi olan sivilceler patlıyor iyileştiği için midir acaba ve yarın ilk işim elma sirkesi almak olacak
seralpaltuntaxd lceLady hemen yarın deneyeceğim 1 senedir yapmadım şey kalmadı artık kimseyede bulasmiyor ben ve oğlumda kaldi
lceLady seralpaltuntaxd Cok sinir bozucu bir durum Bi süre sonra insanda huy oluyor. Emin misiniz geçmedigine 🥴
Selencanbaz seralpaltuntaxd o geçmiştir kimseye bulaşmıyorsa. Sizde kaşıntısı kalmıştır. Güzel bir nemlendiriciye başlayın,şimdi kwellada çok kullanınca o da kaşıntı yapıyor uyuz bitti bence sizde de .
Zumra343 ikiprensesannesiii aynı şeyleri bende yaşadım bebeğim ayaklarına baloncuklar çıktı sonra patladı soyuluyormuş gibi bi görüntü oldu sonra bi baktım aynı şekilde ellerinde çıkmaya başladı doktorumuz karışık bi ilaç verdi onu 2 hafta boyunca kullandım çok şükür temizlendi arada tek tük çıkıyor hemen ilacı sürüyorum artmadan geçiyor
seralpaltuntaxd Selencanbaz cnm bitmedi yaralar oluşup su gibi intihap oluyor bnde oğlumda ki kaşıntı var
ikiprensesannesiii seralpaltuntaxd benim kızımda da öyle lezyonlar oluştu patlıyor enfekte olmaması için Dr krem verdi inşallah bir an önce Rabbim kalıcı şifa verir çok zor ya
ikiprensesannesiii bebekzeynep Rabbim bir daha yaşatmasın benim kızımda 10 aylık olacak ayağının altı dahi su çiçeği gibi inşallah bizim durum sizin ki kadar uzun sürmez :( akşamları uyuyamıyor
Geceist Geceist kapı kollarına dahi sirke sık bak çok önemli çekyatlar heryerde olabiliyorlar kumandaya kadar sık yani çünkü cidden heryerde türüyor lanetler
ikiprensesannesiii Geceist bu saat olmuş kaşıntıdan uyuyamıyor beyaz sirkeyi pamukla birlikte sivilcelere sürüyorum biraz yakıyor ama rahatlıyor ama 10 dakika sonra sil baştan. Ayrıca vallahi yetişemiyorum çamaşır makinam boş durmuyor evi ilaçlamaya karar verdik
Geceist Geceist kükürtlü katranlı sabun al önce onla çocuklarını güzelce banyo yap üzerinde biraz sabun dursun sonra yıka ilaçlarını sür ve ilaç sürdüğün elbiseleei at atamıyorsan da yüksek derece de kaynat
ikiprensesannesiii Bisracinarkartal gece olsun istemiyorum vallahi ayağını ayağıyla kaşıyor parmaklarındaki sivilceye benzer sulu döküntüler var onlar patlıyor felaket birşey. Nerden bulaştı diyecem de Dr salgın olduğunu söyledi
ikiprensesannesiii Bisracinarkartal kızımın da kafatasında konağa benzer yaralar çıktı sulu sulu travazol kullanmıştım geçti şükür