Merhaba hanımlar. İçim parçalanıyor Ya ilk kez onu bırakıp işe gitmeyeceğim aslında . Yavrum 8 aylıkken çalışmaya başlamıştım şu an 20 aylık . Büyüdükçe bana aşırı bağlı bir çocuk oluyor . 2 aydır izindeydim ve bana aşırı alıştı . Geçen çarşıda işim vardı babaannesi en sevdiği şeyleri teklif ettiği halde gitmek istemedi , zorla gitti . Ben gittikten sonra da hiç durmamış anne diye ağlamış . Bunları duyunca çok üzülüyorum Ya . Nasıl işe gideceğim . Gözüm arkada kalacak duruyor mu acaba diye 🥲🥲