Pelineyy Kızlar kaburgalarıma böle parmak ucumla bastırınca o kadar agrıyor ki bastırınca. Ama sonra geciyor tabi… neden olablir veya bu normal mi?
Pinkribbon Pelineyy aa evet bende epeydir aynı ağrıları çekiyorum demek sizlerde de var . Benim ankilozan hastalığım var ona baglamistim sizde de olunca farklı bir sebep mi acaba diye düşündüm şimdi. Nedendir acaba
Pinkribbon Yagmuurr Alparslan54 kızlar ben bunun sebebini merak ettim doktora gidip soran olursa yazsin lütfen