Alparslan54 oyuncakları ilk bir kaç ay emzik ve biberon temizleyici ile yıkadım bende. Şimdi 18 aylık ve evde 2 büyük oyuncak sepeti oyuncak var. Makinaya atılabilenleri attım bebek deterjanı ile yıkadım astım. Elde yıkanacakları ise , koca kırmızı leğeni balkona çıkardım. Elime yaptığım bir minik yıkama lifi (avuç içi kadar) biraz da bebek deterjanı aldım. Leğene suyu doldurdum. Tek tek deterjanladım mis gibi de duruladım, sepetlere koydum suyu süzünce içeri aldım kurulayıp oyuncak sepetine koydum onu da yıkayıp kuruttuktan sonra. 18 aylık olduğu için öyle hafta da yapamıyorsun artık ne yazık ki. Her oyuncak her yerde oluyor bir de evin içi 100 den fazla oyuncak dolu. Ne almışız ilk çocuk heyecanı ile be 🤦🏻♀️