Gunesozlem Bebeğim 3 aylık oldu ama 15 gün önce abimi kaybettim 30 yasında öldü ani ölüm kalp krizi sütüm kesildi ne yapmalayım sadce sabahları var:(
balannesiii Gunesozlem basın sağolsun canım cok zor🥺 Allah mekanını cennet eylesin bol bol su ic meyve kompostosu yap hergün büyük bir bardak ondan ic o sekilde cogalır belki dereotu yiyebilirsin oda süt yapıyomuş
Nesli68 Oncelikle basiniz sagolsun humana sut cayi icin hurma yiyin beslenmenizi aksatmayin bol uyuyun bol su icin sık sık emzirin arada bi sagim yapin nakinaniz varsa sutunuz tekrar gelecektir ama herseyden once positif dusunmeye calisin evet zor bi kayip yasamissiniz ama taktiri ilahi o sabinin sizden baska kimsesi yok sadece size muhtac onun icin ayakta durun hem bebise hem kendinize cok iyi bakin...
Gunesozlem Nesli68 allah razı olsun 15 gündür sadece süt arttırıcı seyler denıorm ama cok az gelıor napıcam bılmıorm mama da vermek cok acı
Nesli68 Gunesozlem cok zor olacak ama uzulmemelisiniz uzuntu stres sutu keser Allah yardimciniz olsun