Merhaba anneler
3bucuk aylık oğlum. Dün sabah 1saat içinde 3 kere kaka yaptı. 4.kaka onlardan 2-3 saat sonra oldu azdı ama çok az kan vardı , kaka damarlı gibi kırmızıydı. Ondan sonra bir kez daha yaptı ama tam kaka denemezdi gazla birlikte kaçmış gibi diyebilirim ve kan yoktu onda .Acaba alerjik olduğundan mi yoksa makatta yirtilmami oldu. Bugün hiç kaka da yapmadı. Tecrübelerinizi paylaşırmisınız , dünden beri kafama takıldı