Bebeğim 3 ay 23 günlük. Bebeğim eşyaları ve yüzleri takip eder. 4-5 gündür kendi kendine dönmeye de başladı. Nesneleri tutmaya başladı. (bunları gelişimi hakkında bilgi sahibi olmanız açısından yazdım) Ama bebeğimi ne zaman kucağıma alıp gezdirsem (yani yüzü benimle aynı yöne bakar şekilde) kendini öne doğru atıyor. Öne doğru eğiliyor. Büklüm büklüm oluyor. Tutuş pozisyonumdan olduğunu düşündüm başta. Ama ne kadar denesem de öne doğru yatıyor ve elimi ağzına götürüüyor. Tummy time yapmayı sevmiyor günde en fazla 10 dk tutabiliyorum. Acaba omuz ve boyun kasları gelişmedi falan mı? Bu durumu artık kafaya takmaya başladım. Dik durmasını beklemem için çok mu küçük yoksa endişelenmeli miyim?