Merhaba benim oğluşumun da kasık fıtığı var cerrah şimdilik ameliyat gerekmez zamanla kendisi de geçer demişti bir kaç gündür dikkat ediyorum yumurtalıkların sol kısmı arada şişiyo bazen şiş bazen normal ağrıdığını düşünmüyorum öyle olsa sürekli ağlar durmazdı pazartesi randevu aldık göstercez ama aranızda bebeği böyle olan var mı ?