Hbbknk Merhaba kızlar 15 aylık bir kızım var ve bir kaç içinde odasını ayırmayı düşünüyorum beşikten sonra nasıl bir yatağa geçtin montesor gibi yere yakın mı ya da normal yatak mı aldınız memnun olduğunuz yatak varsa önerebilir misiniz
lceLady Hbbknk 8.aylık odasını ayırmıstım. Normal genc odası aldım baza yatak. Ayaklarını takmadim haliyle montesorri gibi aşagıda oluyor yatagı duvara dayardım ama ben yinede aksamları yatarken yatagın kenarina yanlarına yastık minder koyardım ne olur olmaz diye. Sımdı 15 aylık hiç düşme vs olmadı
Dolores Hbbknk 8 aylık olunca montessoriye geçtim. 9 aylık oldu. Bugün uyanınca ayağa kalkmış. Düşmeye ramak kala yakaladık 😀 etrafına pofuduk minderler diziyoruz.
Hbbknk lceLady mantıklıymış montesorlerde kafa mı karıştıran sonradan kullanılmaması tekrar tekrar yatak almak istemiyorum çünkü teşekkür ederim😊
Hbbknk Mucize16 yere yakın olan yataklardan ya da ikea uzayan yatak düşündük ama bazada şuan mantıklı geldi
Hbbknk Dolores o aylarda inmeyi daha bilmiyorlar belki ondan sorun yaşamış olabilirsiniz biz koltuk tepelerinde çok bekledik 🤣inmeyi bilmiyor düşüyor diye ama şuan inip çıkabiliyor sorun yaşamayız diye ümit ediyorum☺️
Dolores Hbbknk aynen, inmeyi bilmiyor zaten emekleme yok henüz. Ama tutunup kalkmış bize de sürpriz oldu 😁