Emine1313 Kızlar 5 ay önce doğum yaptım. Sezeryan yerim kırmızı ve kabarık ben bunun normal olduğunu düşünüyordum ama bugün gittiğim kuaför aksini söyledi. Bu saatten sonra ne yapabilirim dikiş yeri için, düzelir mi?
lceLady Emine1313 kabarık derken? Nasıl yani. Kilonuz var mı? Ödem olabilir? Bombelik olacak az da olsa. Eskisi gibi dümdüz olmaz. Ayrıca daha cok yeni herkesin bünyesi bir değil. Kızarıklıkta geçecek merak etmeyin. Dikiş yerinde sızıntı akıntı vs bir durum iltahap gibi bişey yoksa sorun yoktur
Emine1313 lceLady yani dikiş yeri şişmiş gibi dokununca bariz hissediyorum. Çok şükür ağrı sızı yok, kilom da 65 çok değil aslında. Biraz daha bekleyeyim o zaman teşekkür ederim 🌸