Ates_mami teşekkürler fotoğraflar güzel nice yaşlara :) evet nedense benim de safari hoşuma gidiyo konsept başka birşey bulamazsam safari yapıcam. Sadece mekan biraz ben de ukte kaldı. Ailede de kışın doğan bir tek benim oğlum yazın çok kolaymış mekan ne bulsam ay hava soğuk diyorum olmuyo. Mecburen konsept yapıcam sadece heralde :)