Gndminci Bebeğim 5 ay 10 günlük doktor tavsiyesiyle ek gıdaya başladık.Gün içerisinde mama içmiyor. En fazla 400 cc mama içiyor genelde gece içiriyorum.ek gıda döneminde mama reddi yaşanıyor mu ?