Zeynep654 chicco MİKRO diye geçen 0-2 aylık emziği kesinlikle en iyisidir diye düşünüyorum ben bebeğime emzik vermekte zorluk çekmedim ama diğer 0 6 ay olarak geçen emzikler yenidoğan zamanında ağzında ergonomik durmadı hiç ama bu emzik hafif tutma yeri olmadığı için ağzından kolay düşmüyor ve tersi düzü olduğı için damağına tam oturuyor