26 aylıktannselamlsrmuc kısı yatıyoruz.yatağımızın yanına tek kışlık yatak attık 🙈öğlenleri kendi odasında akşamları bızle .bir kac ay önce ayagına cam düştü alçıya aldılar o günden beri sankı bırsey olacak hep yanımızda yatırıyoruz.o gidene kadar takılacak.memeyi yeni kestim sayılır zamanla odasına geçiririz diye düşünüyorum. dert ettıgım herşey sorun yarattı saldığım an rayına oturuyor☺️