Kızlar bebeğim doğduğundan beri hep baby turco kullandım genelde trendyoldan alırım çok memnunum. Geçenlerde şoka gelmiş eşimde alalım dedi aldık bayağıda zaman geçti üzerinden. Bugün ilk defa taktım üç saat olmadı baktım zıbını ıslanmış açtım ayyh bez şişmiş iğrenç dışarı vermiş hep. Asla böyle bişey olmamıştı daha önce. Normalde akşam 9 gibi takıp sabah 9 9.30 gibi açardım yine böyle şişmezdi.. Şuan evimde değilim yoksa götürüp iade edecektim