Kızlar bebeğim 1,5 aylık hem anne sütü hem mama alıyor ama ben bu dengeyi ayarlayamadım beni emdikten sonra doyuyor mu bilmiyor emzirdikten 2,5 saat sonra mamasını veriyorum 60 cc yani bi öğün anne sütü bi öğün mama bu şekilde yanlış mı acaba ya da emzirip üstüne mi 30-40 cc falan vermeliyim emdikten sonra çişini yapıyor 20-30 dk emziriyorum lütfen bu şekilde bebeklerini besleyenler bilgi versin