Ogluscan bu durum genelde sağlık ocağı doktorları ve özel doktorlar arasında yaşanıyor bence, siz hangisinin yetkin olduğunu düşünüyorsanız onu dinleyin bence, sağlık ocağı doktorları daha çok ilaçsız tedavi yanlısı gibi, ateş varsa bağışıklık kazanır mantığı ( tabiki kendi tecrübem, genelleme yapmıyorum)