Sakura38 15,5 aylık kızım. Ali baba şarkısını söylerken ben isimlerini söylediğimde seslerini bilinçli çıkarıyor. Baba. Mama. Meme. Gitti. Geldi. Attı. Gel. Dede. Cici. Baybay Bunları bilinçli söylüyor. Ama halen anne dediği 2 yi geçmez. Çirkin ol diyince bilinçli yapar. Çak derim eliyle çakar. Kucak kucak yaparız