Ndrg-12 bir tane videoda izlemiştim. Annesiyle çocuk bahçeye gidip emzigini gömüyor, hatta sonra üzerine su döküyor. Ertesi gün tekrar çocuğu getiriryo ve emzigin olduğu yerde , hediye, lolipop vs şeker oluyor. Bu sizin hayal gücünüze kalmış. Muhtemelen cocukta emzigi artık gitti ve şeker oldu diye düşünüyor. Benimde oglum var emzikli suan ,11. Ayimizdayiz. Biraz zaman geçsin, iletişim kurduğum zaman bende böyle yapmayı düşünüyorum. Allah yardımcınız olsun.