Bebeğimi uyutmadan önce sagdigim sütten ve ek olarak mama veriyorum. Çoğu zaman gazını çıkarip uyutmaya gayret etsem de çok uykusu olduğunda uyuyakalıyor. Neyse uyutttuktan en az yarım saat içinde bir aglama sesi ile olay yerine intikal etmiş ve yine uyutmaya çalışıyor vaziyette oluyorum. Ev akşam darmadağın oluyor zaten en azından akşam işlere giriseyim diyorum ama yok. Az önce yine uyuttum daha hiçbir işe elimi suremeden gaz sebebiyle uyandi, tekrar uyutmaya çalışıyorum. Her akşam böyle. kendime vakit kalmamasini kabullendim ben artık da bari evimi bir toplayayim ya. Reflüsü yeni yeni hafifledi ama bu gaz/mide olayı böyle. Uyutmadan çok önce karnını doyuran uykusu iyice açılmış oluyor mama, süt içmeden çok zor uyuyor. Ne yapacağım, ne yapmalıyım ben şaşırdım açıkçası. Var mi benzer durumda olan.