Mryozg Merhaba kızlar lütfen yardım edin... İlk bebeğim ve çok tedirgin oldum. Bebeğim 28 günlük mama ile besleniyor sütüm yetersiz olduğundan. Aptamil ile başladım kabız ve gaz yaptı sma verdim kustu hippe geçtim yine kusmaya devam etti. Daha sonra aptamil conformil vermeye başladım kaka sorunumuz devam etti. Dün akşam zeytinyağı ile poposuna uyarı yaptık koyu yeşil hafif kokulu kaka yaptı çok tedirginim sizce neden olabilir. Ateşi de yok.
Smyyecnar Mryozg olabilir balım bebekler büyüdükçe kakaların renkleri kokuları değişir dr Rıfat Özkan var instagram da o bu konu hakkında bilgilendir me yaprı
Mryozg Smyyecnar canım şimdi eczacımla görüştüm Demir ilacından olabilir dedi Demir ilacı da kabızlık yapıyormuş
guvesra conformil sindirimi rahat bir mama o yüzden yeşilimsi kaka normal endişe etmeyin. anne sütü verdiğim dönemde de olmuştu bebeğimde
ozlemsenel Conformili 2-3 hafta kullan kakasını düzene sokar. Kakada sümüksü şeyler yada kan falan yoksa korkma
Mryozg ozlemsenel kakayı zor yapıyor😔 umarım düzene girer bi anda koyu yeşil görünce çok korktum😔 Demir ilacı da kabız yapıyor dediler ya 😔
tczehra gaz ve kabızlık için iyi bir mama olduğundan ve bağırsakları rahatlattınğından conformil kaka rengi yeşil oluyor merak etmeyin başlarda düzenli kullanınca normale girer