Merhaba 22 aylık bir oğlum var bebekken başkalarını yabancılardı ama bu aralar herkesin elinden tutup gidiyor baskalarına sarılıyor kucaklarına gidiyor bugün ilk defa bir kadına sarıldı ve zorla aldım kadından bu durum beni Endişelendiriyor yaşayan varmı sebebini çözemiyorum dışarıyı cok seviyor insanlar onu farklı yerleremi götürecek sanıyor bilmiyorum tedirginim ilk ve tek çocuk tek torun. Herkes üstüne aşırı düşüyor çok seviliyor aşırı sosyal ve özgüvenli bir bebek hergün mutlka dısarı parka
Cıkıyor cıkmasada İnsanları görünce böyle yapsa anlayacağım…