Mavigri her doktor baska bir sey diyor bizim de kafamiz karışıyor 😔 bana da bu ay kilo almayabilir boya gidebilir merak etme demisti 4. Aya gecerken. Su an normal dediyse dert etmeyin bence 🥰 dert ederseniz sutunuz de etkilenir bebisiniz de etkilenir sakin olmaya calisin inşallah en kısa sürede istahi açılır🙏🏻 Bu arada bir arkadas uyarmis beslenmeyen cocuk kaka yapmaz demisim gibi algilanmis ben naçizane tecrubemi anlatmak istemistim benim bebegim beslenmedigi icin kaka yapmiyormus, kaka yapiyorsa besleniyordur diye dusunmustum ama anne sutu alan bebekler 10 gune kadar kaka yapmayabiliyormus. Yanlis yonlendirdiysem sizi ozur dilerim 😔