35gunluk bebeğim öğlen 4 de mama yedi beni emdi uyudu. Uykuları 1 saat sürüyor uyanıyor 5dk emip tekrar uyuyor. Böyle böyle 4den beri uyuyor normal mi ya korkmaya başladım ilk defa böyle uyudu başından beri sarılığımız var 11di en son.
Ama internetten baktım 34 gunlukken normal diyor uykusunda iştahında değişiklik olabilir diyor