Hayırlı akşamlar aramızda sağlıkçı ya da bu durumu yaşayan var mı? Normalde basurum vardır ama acı ağrı yapmaz arada şişer arada iner şimdi şişik bile değil ama çok afedersiniz dışkıdan sonra kıpkırmızı kan gördüm internette kanser falan diyor korktum bu arada omurgam kırık ama onla bi alakası yoktur herhalde korktum görünce tekrarlarsa doktora gideceğim tabiki ama fikir sormak istedim belki yaşayan vardır diye